I've got another confession to make, I'm your fool.

Hinner inte skriva så mycket som jag vill, men så är det. Igår jobbade jag först, och efter det åkte jag till mamma för att äta middag. Både min syster och mammas kompis från Kanada var där. Han berättade att han jobbar med filma storfilmer, skitcoolt. Och dessutom skittrevlig. Idag har jag i alla fall jobbat som vanligt, blev dock den mer bekvämliga tiden 10-19. Kom hem vid halv åtta och mötte min fina pappa på vägen. Han kom hem från Barcelona idag. Så nu sitter jag och väntar på maten som han gör, händer inte alls så ofta längre. Och något annat underbart, är att jag har helg från och med nu. Är ledig fredag-söndag och det ska bli så otroligt skönt. Ska träffa mina fina vänner, dricka lite för mycket och bara vara. 

Älskar förresten vädret vi har nu, så synd att jag knappt kunnat njuta av det. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0