It feels so good being bad.

Ni som inte var med igårkväll missade något. Vilken fucking jävla kväll säger jag bara. Jag var störst, bäst och vackrast (enligt mig själv alltså) och det var länge sedan jag kände mig så pass. Det började med middag hos födelsedagsbarnet med jättegod mat, bål och presenter. Eftersom alkoholen flödade så ramlade vi bokstavligen iväg mot tunnelbanan framåt klockan tio. Vi kom till NU! där det blev ännu mer dricka och där vi även mötte upp resten av folket. Jag insåg inte hur full jag var fören jag stod inne på killarnas toa, och med hjälp av en random amerikan höll upp benet mot handtorken i hopp om att torka mina strumpbyxor. Hade sekunden tidigare blivit helt nerdränkt i öl, så jag var i behov av en händig karl. Det var i alla fall en underbar kväll med alla mina kära, som dock resulterade i en lördag i bakfyllans tecken. 


Imorgon väntar en dag fylld av jobb. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0