"Om vi inte bodde så långt ifrån varandra, Mira"

Vilken jävla fredag det blev. Jag jobbade som sagt hela dagen, gick hem, sov och sen bar det av igen. Jag mötte Jessica och vi gjorde oss iordning hos mig, som på den gamla goda tiden. Vi shottade ren vodka och dansade runt i mitt rum. Vid halv elva mötte vi upp de andra utanför Pure. Men fyfan vilken kö det var. Så vi sket i det och drog till Nype, som så många gånger innan. Efter många om och men, så fixade vi gratis inträde trots att gästlistan var stängd. Tack Danne D säger jag bara! Det var till slut bara jag, Jessica och Bella men vad gjorde det? Dom är ju trots allt mina allra finaste. Efter massor av dans, goda drinkar och spanande efter Nemo, så rörde vi oss mot tunnelbanan. Blev övertalad att inte åka hem och sova, trots att jag skulle jobba idag. Jag hade en jävligt full och pratglad kille som sällskap på tuben dessutom, haha. Sov gott i en varm säng och halv tio var jag redan påväg hem igen. Jobbade fucking nio timmar och har pga av det inte några som helst andra planer än att sova ikväll, haha. Jag har trots allt bara sovit max tio timmar sedan i torsdags. 




Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0