If you fuck with me, I'll fuck with you.

Det har varit en fin dag. Det började med en shoppningrunda med Bella. Jag letade kläder men köpte inget pga extrem jävla pengabrist. Men jag ska försöka norpa lite cash av päronen så jag kan köpa godsakerna som jag hittade. Sen åkte vi hemåt, ändå från centralen. Jag fick nästan lust att gråta när jag kom på att citybanan var klar och att man kan åka hema vägen hem. Love it. Åkte hem, fick ett samtal av pappa som påminde mig om middagen så jag åkte tillbaka in till stan. Där mötes vi upp och gick för att käka tapas på vår favoritresturang. Efteråt träffade jag tjejerna för en fika och lite festplanering.

Nu lyssnar jag på Lil Wayne och njuter av att jag har sovmorgon imorgon. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0