Party party

Fan va jag är taggad! Ikväll blir det krogen med några brudar. Gud va vi kommer dö. Haha. Mamma kommenterade lite försiktigt att "ni är väl försiktiga?". Shit, det är verkligen hur lätt som helst att märka när hon är nervös för min skull. Och nej, mamma, jag tänker inte ta det lugnt ikväll. Men det säger jag ju självklart inte till henne. Och imorgon blir det fest hos någon. Vem människan är har jag ingen aning om, men whatever.

Nu ska jag åka hem, orkar fan inte sitta i skolan längre nu. Jag har varit här hela dagen, usch. Ska hem, vila lite och äta middag. Sen är det välja kläder, duscha, fixa smink, osv som gäller. Och sen, mina vänner, springer jag ut på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0