I'm back and I'm alive.

Jag är helt död. Jag har sovit totalt två timmar det senaste dygnet. Igårkväll satt vi nämligen och drack öl i en liten bar nära vårt hotell. Några timmar och några öl senare var jag väldigt glad i hatten. Min brorsa fick då idén att vi skulle åka in till city och se David Guetta. Han skulle uppträda live någonstans, vart minns jag inte. Så ja, han och jag hoppade på tuben och kom till slut fram. Och det var självklart världens fetaste kö utanför. Efter en halvtimme tröttnade vi på att vänta, så vi hoppade in i en taxi och käkade pizza istället. Haha, jävligt misslyckat men jävligt kul. Vi kom hem runt ett och en timme senare satt vi i taxin påväg mot flygplatsen.

Och vet ni? Det finns inget bättre än att springa runt på gatorna i London, shoppa halvt ihjäl sig på Primark och fika på Starbucks. Jag lovar er. Det är helt underbart. Jag älskar't.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag är sååå avensjuk

2009-04-12 @ 14:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0