Take my hand, let's just dance.

Ja, då var det som sagt slut på helgen. Har haft fullt upp som vanligt. Men fan va kul jag haft. I fredags jobbade jag helvetespasset 13-22, och efter det sprang jag hem så fort jag kunde. Slängde mig i duschen, bytte om och sprang ut igen. Kvällen spenderade jag med fina Bella, vi satte oss på Ojojoj och drack vin. Det var så trevligt så. Men jag förstår fortfarande inte hur jag lyckades komma hem efter klockan fyra, med tanke på hur nykter jag var. Haha. Lördagen började med att jag hann sova fem timmar innan jag sprang iväg till jobbet igen. Jobbade några timmar extra, åt lunch och planerade lite innan jag gav mig av hemåt åter igen.

Väl hemma var det svinbråttom och samma procedur som vanligt. En dusch, lite smink och plattning av håret senare var jag på språng. Mötte tjejerna på tuben och sedan bar det av mot jordens ände, även känt som Älta gård. Där skulle vi samlas för att fira Sinikas övergång till tantligan, 20åringarna. Väl framme blev det kramar, god mat och alkohol så det stod härliga till. Vi var framme vid strax efter kl sex och nio timmare senare, då var vi på hemgång. Jag hann med att ha djupa diskussioner om livet, röka rosa cigaretter från Paris, skratta hysteriskt och även lite dans.


Mycket fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0