Same old, brand new.

Jobbar som vanligt ihjäl mig. Har jobbat hela helgen, medans alla andra festat och haft sig. Igår när jag kom hem från jobbet släpade jag mig faktiskt till gymmet. Efter lite tjat från min kära brors sida. Så vi hoppade in i bilen, åkte till gymmet och körde ett hemskt armpass. Om ni bara visste hur mör jag är i kroppen idag. Efter det åkte vi hem, duschade och tog några öl på balkongen i solen. Efter det skulle han iväg på 30årsfest och jag åkte till stan för att möta Isabelle en stund. Vi tog en drink på Fridays och hann bestämma att vi ska på gayklubb imorgon, innan hon var tvungen att springa till jobbet. Själv åkte jag hem, tittade på en film
och stendäckade.


Längtar ihjäl mig till P&L, en vecka kvar imorgon. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0