I want your whiskey mouth, all over my blonde self.

Igår var det först nio timmars kaos på jobbet. Folk skrek, jävlades och hade sig. En helt vanlig fredag alltså. När jag slutade vid halv elva sprang jag hem, prioroterade då dusch istället för mat. Något som lite senare skulle ge konsekvenser. Fick skjuts till stan av brorsan vid halv tolv, mötte upp tjejerna i Östermalstorg och gick mot Pure i samlad trupp. Och vilken fucking kväll. Det var länge sedan jag dansade så mycket, blev bjuden på så mycket skumpa och haft så kul. Vid stängning var det kaos nog och dags att åka hemåt. I protest mot mina höga klackar så gick jag barfota hem genom natten. Störst, bäst och vackrast enligt mig själv.
Och med min bebe i telefonluren.


Idag blir det lite extrajobb, och sedan antagligen fest igen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0