Så fint.

Igår ringde min fina mamma mig. Vi pratade en stund och bestämde oss sedan för att
träffas en stund. Så hon bjöd mig på middag på en jättemysig restaurang i Råsunda.
Åt lax och drack vin, så otroligt gott. Efteråt gick vi på bio. Älskar min lilla, fina mamma.
På jobbet idag var det såklart kaos as always. Jobbade över en timme men nu är jag
äntligen hemma. Var på riktigt dåligt humör pga för lite personal, vilket gjorde att vi låg
efter med allt, och otrevliga gäster. Men blev lite gladare när jag fick höra detta av en gäst.

"Du är chef här va?"
"Chef? Nej, men jag är arbetsledare"
"Det märks. För du kan fan ditt jobb"

Puss.

Kommentarer
Postat av: linn

vad jobbar du med egentligen? :D

2011-09-05 @ 12:07:36
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0