That's the way love goes.

Det är så konstigt. Men den sista tiden så känns det som alla jag känner har gått och skaffat sig förhållanden. Det är pojk och flickvänner överallt. Och detta medans jag är mer singel än jag någonsin varit. Okej, det var en överdrift men det är sjukt. Sjukt att alla omkring mig verkar hitta personer att pussa, älska och vara med. Medans jag står kvar här. Left on the dark side. Jag klagar inte, verkligen inte. För jag älskar att vara singel.

Jag är bara lite avundsjuk.


Kommentarer
Postat av: Josie

Som tur är är de flesta av mina vänner lika mycket singel som mig - dvs jättesingel. Hade de inte varit det hade det varit sjukt jobbigt, verkligen sjukt jobbigt, för mig. Det är jobbigt nog tycker jag, för jag vill verkligen ha en pojkvän nu. Över 2 år sedan I felt some real love :'(



Jag är avundsjuk på alla som har pojk/flickvän!

2010-01-14 @ 21:49:22
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0