"Vill rädda det jag kan, innan längtan som jag har i mig tar slut"

Fy i helvete vilken kväll jag hade igår. Har inte haft så kul på evigheter. Och inte heller varit så katastrof full på typ flera månader. Detta har jag min storebror att tacka för. För när ingen var på att dra ut efter jag slutat jobbet, så var han den enda som nappade. Så vi drog på oss klänning och kavaj, och tog sedan en taxi in till stan. Vi valde att gå  till Amba och där så, bokstavligen, hällde vi i oss shots och drinkar. Efter någon timme kom även Jessica och Sinika. Vi hängde i vip-rummet av okänd anledning, dansade och träffade folk. Idag har jag grova minnesluckor, onda fötter och dessutom så är jag så fruktansvärt jävla bakis.

Men det var de fan värt, för jag hade en så jävla bra kväll. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0