"They say a few drinks will help you to forget him"

Trevlig kväll igår. Tillbringade min dag halvliggandes inne på McDonalds tillsammans
med Jessica. Var så bakis att jag ville dö ett tag. Men framåt kvällen mådde jag bra
igen. Så slängde mig i duschen och fixade mig. Framåt halv tio åkte jag till stan för
att möta hela gänget. Vi var först 10-12 pers inne på Lion Bar innan vi åkte vidare
mot Söder. Drack någon cider innan vi bestämde oss för att åka hem till Guss, som
bjöd på hemmafest. Fick med mig Sinika, Lisa och Elin i en taxi. Hos Guss väntade
grabbarna grus och en hel del folk jag inte ens kände. 


Har haft en jättelyckad helg. Ikväll tänkte jag mysa hemma hos syster. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0