God only knows why it's taken me so long to let my doubts go.

Helt jävla galen kväll igår. Från ingenstans bokade John bord på Pure åt oss och hans två kompisar. Vi tog en taxi till stan, blev visade till vårt bord och efter det drog kaoset igång. Drinkar, skumpa och shots gjorde oss alla på världens festhumör. Dansade oss svettiga, sprang in i Morgan och Oskar, och hade sjukt jävla kul. När min kära bror fick i sig lite för mycket var jag en mogen lillasyster och satte honom i en taxi för att åka hem. Vi åkte däremot hem lite senare, var hemma till kl fyra tror jag. Hemma blev det massor av fyllekäk i form av hemlagat och slutligen, så somnade jag i en välbekant famn. Trots lite fylletårar från min sida och drama så hade jag en underbar kväll.


Idag har jag ont i hela kroppen och är mer förkyld än nånsin. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0