"And I threw us into the flames - when we fell, something died"

Har haft två fantatiska dagar. Min söndag var bland det mysigaste jag varit med om på länge. Igår var jag som sagt först ledig, umgicks med Jessica och bara tog det lugnt. På kvällen var det dags för middag med jobbet. Eller rättare sagt, arbetsledarteamet. Först körde vi Laserdome i St:Eriksplan, helt sjukt jävla roligt, och efter det blev det middag på Vapiano. Efter några timmar med god mat och rödvin, i alla fall för min del, så hängde jag på Danne och Sussie till After. Tog en taxi vid halv ett och somnade på en gång när jag kom hem. 

Idag har jag jobbat med mina favoritkillar. Har skrattat halvt ihjäl mig. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0