'Cause I know that what we have is worth first place in gold.

Vilken jävla kväll det var igår. Har nog varken haft så kul eller haft sånt drama på väldigt, väldigt länge. Majoriteten av kvällen var underbar. Var så fint att ha nästan alla mina fina runt omkring mig. Bäst av allt var nästan att Otto hade åkt ända från Skåne för att kunna komma på festen. Jag drack drinkar, skrattade högt, pussades och mådde så bra. Men sedan så hann alkoholhalten i kroppen ifatt mig och även vad som hade hänt kvällen innan. Och det ledde till tårar, skrik och onödigt jävla drama. 



Men huvudsaken är att jag somnade i famnen på min man, och att jag åter
igen har insett hur mycket jag älskar mina vänner. Världens finaste
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0