This is not temporal, it's eternal.

Igår spenderade jag först dagen till att sova ikapp mig själv. Sov fram till klockan tre då det plötsligt blev jävligt bråttom. Slängde mig i duschen, packade ner alla grejer och gick för att möta tjejerna. Därefter åkte vi till Kristineberg för årets första grillning. Efter någon timme var grillen igång, vinboxarna öppnade och det kom ännu mer folk. Antons grabbgäng, Sebbe med flickvän, virriga Isabelle osv. Vi hade det så himla trevligt, men tyvärr blev det svinkallt såfort solen gick ner. Då kom pojkarna på den brillianta idén att starta en brasa, så frös gjorde vi knappt. Det blev en fin kväll med mycket skratt, allsång och årets första sommarkänsla. På tal om något helt annat, så kommer jag aldrig sluta facineras av hur killar beter sig inför en tjej dom gillar eller vill ha. 


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0