"Jag vet hur du ser ut i inga kläder"

Igår var jag som sagt först och såg musikalen Hair med min syster. Den var full av dans, sång och nakna människor. Men den var faktiskt jättebra, bäst var brunetten som sjöng som en gud. Och på tal om något annat, systers mage bara växer. Hon är så fin. Efter det så bar det i alla fall direkt av mot Fridhemsplan där jag mötte upp tjejerna. Spenderade min kväll med att dansa till hiphop, skratta och shotta tillsammans med mina vänner. Framåt klockan två åkte vi hemåt och då var jag så trött att jag ville dö. Men hade varit upp sedan 05:00 så det var väl inte så konstigt. Väl hemma däckade jag som sagt med sminket på och mitt i skrivandet av ett sms. Så när jag vaknade hade jag likt många gånger innan missade samtal och ett oläst sms där det stod "Men vad i helvete", haha.


Imorgon åker jag på kurs, kommer hem på fredag. Ha det så bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0