I'll take you out tonight, say whatever you like.

Ibland känns det som att jag slösar bort mitt liv på att bara, bara jobba. Igår var vi som sagt i alla fall på Sommar! och myste. Drack sangria, skrattade och sprang in i lite gamla romanser. Eller vad man nu kallar det för. Åkte hemåt med Isabelle redan vid elva eftersom jag skulle upp till jobbet. Men sova får man ju aldrig. Vid halv två ringde min mobil för typ andra gången och i andra änden skriker en mansröst "Miraaaa! Kom hit, vi har fest!". Jag ba "ja, det känns som en jättebra idé med tanke på att jag ska upp om ca tre timmar". Eller inte. Blev kallad dissig men orkade inte bry mig, det kommer alltid nya tillfällen.

Ska snart åka och träffa gänget ute på Långholmen. Sen blir det fan fest. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0