But you, and you, and you and you.

Herregud, vilken kaoskväll det var igår. Vi träffade upp alla fina hos Amanda, vi satt i hennes trädgård. Drack rosé, hoppade studsmatta och grillade korv. Jag lyckades bli så jävla full, haha. Så när det var dags att dra ut vid midnatt var alla katastroffulla, och därför gick allt åt helvete. Vi tog en taxi till Strand men väl framme insåg jag att jag inte hade min plånbok på mig. Den hade jag smart nog lämnat hemma hos Amanda. Så det blev ingen utgång, men det var fan bra. Var nog med drama trots det. Kvällen slutade med kyssar på halsen och att jag vid ca halv fyra på morgonen, äntligen fick sova. 


Idag står grillning i Kristineberg på schemat. Nu ska jag vila lite, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0