All the boys, all want it, but it don't mean a thing.

Har haft en riktigt trevlig kväll. Jobbade först 10-15 och efter det hann jag med en snabb lunch innan jag åkte med management på mitt jobb, till MCD huvudkontor för stort möte. Vi satt först på föreläsning och lite försäljningsresultat någon timme. Efter det så åkte vi abonnerad buss till Hilton Hotel i Slussen för tvårättersmiddag. Åt god mat och drack gott vin, blir ju alltid lite godare när man blir bjuden. Efter vi använt upp några drinkbiljetter på Eken, utomhusbaren bredvid hotellet, så drog jag mot tuben tillsammans med Danne.

Är alltså äntligen hemma efter en lång dag, och imorgon är jag ledig. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0