You've no idea what you're in for.

Igår hamnade vi på Gaudi igen, denna gång för att fira Bellas kompis som fyllde år. Träffade en hel del bekanta och dansade mig svettig, vilket var ett tag sedan jag gjorde. Var dock nära på att få ett jävla utbrott när en kille spillde ut en öl över mig. Utan att ens säga fucking förlåt. Utöver det så var det en rolig kväll. Idag har jag hämtat min nya bebis, min mobil. Efter det så åkte jag för att möta Bella och åka till Barkaby Outlet. Var på jakt efter en present till min syster som fyller år på tisdag, och kom hem med precis det jag letade efter. En topp från odd Molly som jag fick för 75 procent. Även en ny väska fick följa med hem.

Ikväll blir det Big Brother och imorgon, jobb hela dagen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0