Usually, I'll be gone before the morning light.

Idag har jag varit ledig, men som vanligt har jag sprungit runt trots det. Började med att jag gick till banken för att ordna lite. Har haft problem att överföra pengar via internetbanken så gick dit för att höra vad som var fel. Nästan 45 minuter senare kom jag därifrån. Det var tydligen inte bara jag som tyckte det var konstigt, haha. Efter det åt jag lunch med Jessica
och Sinika. Hann med att springa förbi systemet också. Så nu är jag klar och redo inför 20årsfesten på lördag. Ska bli kul som fan. Nu sitter jag iallafall hemma med nytvättat hår, och väntar på middagen. Efter det hoppar jag, mot alla odds, i säng. 


Imorgon ska jag nämligen upp 04:30 och det känns sådär, haha. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0