A nice piece of ass.

Igår bestämde jag mig. Nu är det slut på den här skiten. Jag var till och med nog ambitiös nog att göra ett collage i hopp om att motivera mig själv. För nu gäller det. Det är redan mars månad och ca två månader kvar till sommaren. Och fram tills dess så ska jag komma i form igen. Det handlar inte om att gå ner i vikt, den bryr jag mig inte om, men jag vill tighta till mig. Och då måste jag träna åtminstonde 2-3 ggr/vecka och äta nyttigt. Jag vägrar gå på någon diet, men man kan alltid prioritera på ett bättre sätt. Så därför valde jag idag t.ex att ta en sallad med bulgur istället för pasta, och körde lite mer än en timme på gymmet. Blev ca två mil på cykeln. Kändes bra som fan ska jag säga er.


Kom igen Mira, allt handlar fan om inställning. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0