I'll bring him down, bring him down.

Det blev en trevlig midsommarafton, trots allt. Efter tio timmars jobb så skuttade jag hem, bytte om och sprang iväg igen. Köpte med mig en bukett blommor till värdparet och firade även till det med några öl. Åkte till Spånga, där min syster och hennes familj firade midsommar med sina vänner. Blev medbjuden i sista sekund, men det var hur trevligt som helst. Vi åt massor av god mat, skrattade och jag hann även med att pussa på mina små sötnosar. Livias min när hon fick syn på mig var oslagbar, "Miiiiijaaaa!". Var tvungen att åka hem redan vid halv tio men det var helt okej. Behövde ändå sova. Fick dessutom en rad onyktra sms som var helt otroligt roliga att läsa idag, dagen efter.

Nu är det bara en jobbdag kvar, sen har jag semester. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0