And it's my turn and I'm running out, the day got me feeling alive.

Hade en underbar dag igår. Började min dag med att följa med Bella och Jessica till Ängskolans skolavslutning. Åh så fint det var. Kändes som det var igår vi själva slutade nian och fick ta emot rosor från sexåringarna. Och i verkligheten är det över fyra år sedan, helt sjukt. Så där stod vi, fyra år äldre men inte mindre rörda för det. Allt medans dem som skulle sluta nian grät i floder. Efteråt så gick vi mot Sumpan, åt lunch på Foodcourt och sedan åkte
vi mot staden. Kom hem med en vit kavaj, som jag letat efter så jävla mycket, och ytterligare en långklänning. Sov ett par timmar innan det var dags att äta igen, och fixa mig.

Drog på mig min nya tajta kjol och mina favoritklackar. Åkte till Sogni med Jessica, hann med några drinkar innan Sofia och Lexie mötte upp oss. Gick mot Oxid, hälsade på Danne och andra kända ansikten. Men när de andra skulle vidare till Laroy var vi inte sena att hänga på. Och fan, jag har saknat Laroy. Hade en riktigt bra kväll med nya bekantskaper, shots och massor av dans. Lite pussar hann jag med också.


Idag har jag min andra lediga dag, och som jag ska njuta. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0