"No matter how many breaths that you took, but still couldn't breathe"

Är helt jävla trasig efter en minst sagt vild vecka i Borlänge. Vi har druckit sex dagar i sträck, blivit så jävla bruna och natten till idag sov jag max en timme. Utomhus. Så ni kan ju tänka er hur jag mår idag. Men fyfan va bra vi har haft det. Veckans bästa konsert var 30 Seconds To Mars. Har nog aldrig varit med om något sånt jävla drag förut. Att vi stod tio meter från scen var också riktigt fucking grymt.

Nu har jag i alla fall fått i mig en fet pizza, fått duscha och det enda som saknas är lite sömn. 
Har en dag på mig innan det är dags att dra igen. En vecka i Magaluf väntar på oss. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0