Your poison running through my veins.

Jag hade en sån himla fin nyårsnatt. Det var jävligt stressat före, men det var det värt. Klockan sju kom mina fina vänner hem till mig på middag. Alla var så himla fina, och ännu finare blev vi med partyhattarna vi köpt. Det bjöds på bål, och sedan förrätt i form av skagenmackor. Middagen flöt på och sedan blev det dags för huvudrätten, oxfilé med potatis och sallad. Alla åt, skrattade och var glada. Lagom till efterrätten kom även Danne och hans tjej. Efter ännu mer sprit, beerpong och skratt så var det dags att dra ut till tolvslaget.  Vi kämpade oss upp till Vattentornet där det var fullt av folk. Med två glas i ena handen och tomtebloss i den andra räknade jag ner året med mina finaste vänner. Strax efter det så fick jag syn på Bella, och då var mitt nyår i princip komplett kände jag.


Idag har jag sovit halva dagen, och städat resten. Puss.

Kommentarer
Postat av: Josie

Vad snygg du var!

Hur var jackan ifrån Sexy.se förresten? :)

2011-01-02 @ 20:22:20
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0