Baby, I don't need your sympathy.

Nog för att mina fredagar brukar vara innehållsrika men den här tar fan priset. Det började med att jag sov ut, åkte för att sola och åt god middag med pappa. Sedan bar det av ut i natten. Mötte Jessica och Lisa för att föra på Nivå. Efter en timme åkte vi vidare för att möta dom andra vid Magenta. Vi kom in utan problem men det gjorde inte dom andra. Så efter en drink drog vi vidare till Nype istället, där det var kaos. Danne tyckte att vi skulle dra vidare istället för att stå och vänta på att det skulle lösa sig. Så vi hamnade till slut på Oxid, där vi spenderade kvällen. Där blev det shots, dans och dessutom så träffade vi ett gäng killar från Schweiz som vi hängde med. Framåt halv tre kände vi att det räckte så då gick vi mot tunnelbanan, för att åka hem. Var hemma till tre i en varm säng, och varm famn.

Ikväll ska jag på middag hos min fina mamma. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0