"Jag tycker du är lite fin ikväll"

Igår var ju helt hejkomochhjälpmig. Det positiva var att NU! var bättre än tidigare, att jag blev på bra humör trots allt och alla personer som fick mig att må bra. Det negativa var att jag blev av med min kamera och därav på fruktansvärt humör. Tanken var som sagt att vi skulle ha tjejkväll. Men redan när vi stod i kön utanför messade David och då insåg vi att det knappast skulle bli så, haha. Men vad gjorde det. Efter lite dans, rabatterade priser i baren för mig tack vare bartendern, och drama så drog vi hemåt. Mötte upp våra söta pojkar, och avslutade kvällen med att somna framför en film jag knappt hann förstå vad den handlade om. 

Ikväll ska jag jobba, sedan ska jag hem och sova. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0