But they all think I'm crazy, but to me it's perfect sense.

Igår var en lång, men fin dag. Jag och Bella åkte till Sigtuna för en liten utflykt, likt vår gamla tradition. Det är så fint och litet där. Älskar Sigtuna. Vi fikade på Tant Brun, promenerade och pratade i timmar. Var hemma till ca sex och då var det bara att snabbt byta om, sminka mig och sedan bar det av igen. Var hos Sofia framåt halv åtta-åtta där vi blev bjudna på middag. Vi blev bjudna på god mat och vin. Vi hann även titta upp våra planer för i sommar och som det ser ut, så reser vi bort i sommar. Vill åka NU. Efter det så åkte jag och Isabelle till stan för att möta Bella. Men vi tog självklart fel buss så allt slutade med att jag fick tag i en taxi precis vid hållplatsen som körde oss ända in till stan, för en ynka hundring. Mötte upp Bella utanför Cafeét och sedan var kvällen igång. Efter ett gäng drinkar och lika många skratt, sprang vi iväg mot nattbussen. Däckade såfort jag kom hem, haha.

Imorgon jobbar jag natt, och samma sak gäller på lördag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0