Now the butterflies in my stomach won't stop.

Igår träffade jag Isabelle på kvällen, för att "ta ett glas" som det så fint kallas. Det började med goda drinkar och charmiga bartenders på Friday's Stureplan. Efter det blev det Laroy som så många gånger förut. Efter ännu fler drinkar, taxiresor fram och tillbaka, samt fyllekäk tog vi en sista taxi till nattbussen. Var dyng som in i helvete och hade tur som kom av på rätt station.

Måste bara tillägga något intressant. Det är inte så ofta som det händer. I alla fall inte för mig. Men ni vet, med vissa personer så har man sån där riktig kemi. En slags dragningskraft. Så att det drar till i magen. Som gör att det finns något mer i blicken. Och att det känns. På riktigt. Så var det för mig igår, och jag kom då på hur mycket jag älskar den känslan. 

Puss.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vi ska efterlysa datorspels-pojken

2011-08-25 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0