I'm on the right track, baby.

Idag har jag provjobbat, det gick skitbra. Tror dock att jag kommer tacka nej till jobbet. Hursomhelst. Efter åtta timmars jobb gick jag på intervju, min andra hos en och samma arbetsgivare. Och det visade sig vara mer positivt än jag någonsin tänkt mig. Jag fick träffa företagets största chefer i Sverige. Och dom sa att han som hade intervjun med mig förra veckan "såg ledaregenskaper" hos mig.

Tjänsten som jag sökte var i egentligen bara som servitris. Men det var inte tjänsten som de ville erbjuda mig. De ville erbjuda mig en tjänst över denna. Vilket är i princip samma tjänst som jag har idag. Men större. Med mycket större utmaningar. I slutet av veckan får jag besked om hur de blir. Och hur det än slutar, så är jag så himla stolt över mig själv. 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0