Baby, I want to believe in the things you say.

Jag vet att jag inte skriver om något annat än jobb, men det är faktiskt det enda som jag gör just nu. Jobbar. Och imorgon har jag min enda lediga dag på tio dagar. Lycka. För på fredag, då kör jag skift helt själv. Det är mitt ansvar att allt görs - all städning, all uppfyllning, allas raster, inventering osv. Jag tror ingen förstår vilken skillnad det här är för mig. Jag har aldrig i hela mitt liv behövt gå upp 04:30 varje morgon. Planera scheman, ringa medarbetare för att fråga dom om de kan jobba extra, och offra mycket av min lediga tid. Det känns delvis som jag tagit vatten över huvudet, samtidigt som jag är så himla stolt över mig själv. Jag har aldrig någonsin tagit så här mycket ansvar, och trots det så tror jag inte att någon förstår hur mycket jag faktiskt har att göra. Hur mycket ansvar jag fått. Hur mycket alla begär av mig. Hur stressad jag är. Hur mycket alla litar på att jag gör ett bra jobb.

Att ha en ynka ledig dag har helt plöstligt blivit lyx i mina ögon. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0