Share my dreams, steal my thoughts.

Mötet som jag var nervös inför var faktiskt något helt fantastiskt. Min arbetsledare droppade nyheten att hon och min chef har pratat tillsammans. Om mig. Och att dom vill ge mig en befordran. En fucking befordran. Jag har bara jobbat i tre månader och dom vill redan att jag ska avancera. Förslaget dom hade var att jag ska bli arbetsledare vilken innebär att jag ska gå en utbildning, vilket ger mig mycket mer ansvar och mer lön. Dessutom så ska jag börja arbeta heltid. Jag fick en sån jävla chock när hon berättade allt det här. Jag har inte
sagt hur jag vill göra än, men det kommer utan tvekan att bli ett ja. Jag är så himla stolt och smickrad över att jag är den enda tjejen som dom har frågat. Dom har frågat mig och två killar. På en restaurang med nästan hundra stycken anställda. Tänk er.

"Du är otrolig lojal, ordningssam och du ställer alltid upp. Du har
allt som vi representerar och vi vill verkligen inte gå miste om dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0