The look in your eyes is killing me.

Det blev som sagt utgång igårkväll. Jag mötte upp Isabelle, Sofia och Lexie i Hötorget, tillsammans gick vi mot Lobby. Kom för en gångs skull in utan att behöva vänta i tre år och utan några problem. Väl inne så körde jag all in. Det blev drink efter drink, massor av dans och glada återseenden. Sprang in i en killkompis som gav mig en blöt puss så fort han fick syn på mig, haha. Träffade även en gammal jobbkompis och två andra jättesöta tjejer. Det var ett roligt undantag, för mig som har rätt svårt för att klicka med tjejer annars. Hade jävligt kul men kände framåt fyra att det var dags att gå hem. Efter lite mat och en snabb tupplur på tuben, var jag hemma vid ca fem.

Idag mår man som man förtjänar, om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0