Thank God, the week is done.

Igår var en mycket fin dag. Det började med att jag ringde syster för att höra vad hon hade
för sig. Åkte till henne, fikade och tog igen lite förlorad tid. Sedan gick vi till min gamla högstadieskola, där nu en av mina systerdöttrar går. Vi hämtade upp henne och även den andra från dagis. Vi möttes av två överlyckliga systrar som slängde sig över sin mamma.
Gud va jag älskar barn ibland. 

Efter det så stack jag iprincip direkt till jobbet. Stressade runt, skrattade tillsammans med grabbarna och var klar att gå ca 22.00. Det blev raka spåren hem och en dusch senare var jag på vift igen, haha. Sprang över till Lisa där mina små vänner väntade. Skrattade, drack gott rödvin och mådde väldigt bra. Idag blir det släktträff, och inflyttningsfest.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0