I swear now I can't take it, knowing somebody's got my baby.

Min helvetesmorgon började med att jag blev väckt av jobbet som ringde och därefter även hemtelefonen. Och inte nog med det, kvart över åtta kände någon av mina grannar att det var dags att börja borra. I två timmar konstant. Allt slutade med att jag låg i sängen och skrek rakt ut, jag är inte rolig att göra med när jag är arg. Gick upp, åt lite, gick och la mig igen. Det gjorde att jag sov till halv fyra. Nu är det alltså dags att göra sig i ordning. Det är min köttinnas födelsedag och det ska vi fan fira ordentlig. Middag och utgång med massor av fina människor står på schemat. Först och främst ska jag träffa Jessica som ska locka mitt hår.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0