These bright lights are always blind to me.

Jag vet inte vad det är med mig. Men de senaste veckorna så har det varit ett mönster. Av samma tankar, samma drömmar. Jag blir så jävla förbannad. För jag vill ha kontroll. Och det sista jag har kontroll över är mina drömmar. Senast inatt hade jag en liknande dröm. Jag förstår inte hur en människa kan ha en sån påverkan på en annan person. Det är sjukt. Det går aldrig över. Och jag hatar att jag inte har kontroll. För när jag vaknar minns jag. Jag minns dig. Och hur lycklig jag var. I drömmen.
I see you lying next to me
With words I thought I'd never speak
Awake and unafraid, asleep or dead

Kommentarer
Postat av: Sofia

du skriver alltid så himla fint mira<3

2010-05-10 @ 10:21:02
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0