Lite av allt som jag tänker på nuförtiden.

Jag äter alldeles för mycket. Jag har umgåtts med Bella och Jessica hela lovet, underbart. Jag vill ha sommar mer än något annat. Jag varken ser eller träffar några söta pojkar längre. Jag älskar mina nya, naturliga naglar. Jag får ångest över att lovet är över. Jag har blivit nyförälskad, igen, i mitt favoritband. Det godaste jag vet är wok med nudlar och kyckling. Jag måste åka till Storsjöyran i sommar. Jag älskar min familj. Jag måste pierca mig. Jag saknar att tycka om någon på riktigt. Jag är, samtidigt, så himla glad över att jag inte är kär längre.

Jag känner ingenting längre. Och det känns faktiskt helt okej. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är en ganska bra insikt och man mår så mycket bättre när man insett att det faktiskt är okej :)<3

2010-03-08 @ 14:12:47
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0