Varje gång du möter min blick.

Idag när jag träffade en väldigt fin vän så insåg jag någonting. Jag insåg hur viktig hon var.
För mig. Och jag insåg hur viktigt det är att ta väl hand om de människor som tycker om en. Som bryr sig om en. Som man älskar. Att inte ta dom för givet. Och sist men inte minst, hur mycket finare det är med dessa människor. Dessa personer. Dessa vänner. Dessa pojkar. Så mycket finare än alla andra idioter. Som säger att dom bryr sig. Som ljuger en rakt upp i ansiktet. Som utnyttjar. Och som mest av allt, sviker.



Och varje gång du möter min blick
Blir min värld en aning större
Varje gång du möter min blick
Hör jag ditt hjärta ge mig blod


Kommentarer
Postat av: linn

jag älskar den också! speciellt "hör jag ditt hjärta ge mig blod". så himla djupt.

2010-07-20 @ 16:27:57
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0