Love is the one thing you can't pretend.

I oktober sa vi upp kontakten för sista gången. Vid nyår så raderade jag ditt nummer och din msn. Det var mest för att det var ett nytt år. Och för att jag inte orkade längre. Jag orkade inte tänka på dig. Och jag orkade inte vara ledsen. Men en sak kunde jag inte göra. Jag kunde inte ta bort dig från Facebook. Jag visste att jag borde göra det, men jag kunde inte. Det är något speciellt med Facebook. Sättet man kan ta del av en människas liv. Utan att egentligen vara en del av det. Och jag ville ha möjlighet att vara det. Men idag så gjorde du det. Det jag inte kunde göra. Du tog bort mig. Jag antar att det bevisar att du inte heller orkar. Att du inte orkar bli påmind om det vi hade. Att det räcker efter snart två års tid.

Och vet du vad? Det är okej. För jag orkar inte heller längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0