In white light.

Det var en så himla fin kväll igår. Det började med att jag och Isabelle åkte till Sofia för att äta middag. Därifrån tog vi sedan bussen till stan och hamnade på Sogni. Tog en drink innan vi gick vidare till Lobby. Drack drinkar, skrattade och dansade. Det var länge sedan jag skrattade så mycket faktiskt. Sprang även in i boysen som också var där av en ren slump. När vi till slut kände för att dra därifrån, blev jag övertalad att inte åka hem utan att istället åka till andra sidan stan. Sov gott i en varm säng, tills det blev morgon och dags att åka hem. Kom hem, duschade och sprang iväg till jobbet. Jobbade dessutom över och kom hem vid tio på kvällen. Nu är jag så jävla trött att jag mest känner för att dö. Ska försöka sova ikapp mig själv.


Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0