I actually feel I can't cope on my own.

Idag har jag tagit det lugnt, men också träffat mina flickor. Först så träffades vi för att köpa en present till Jenny. Vi hittade världens bästa present inne på BR, haha. Är sjukt taggad inför hennes 20års-fest på lördag. Efter det så åkte jag och Jessica hem, innan vi åkte för att äta middag. Det blev Vapiano i Gamla Stan. Åh, så bra det var. Det var jättetrevlig personal och maten var underbar. Vi köpte dessutom pannacotta till efterrätt, så gott. Slutligen, så pratade jag nyss med min fina mamma och hon har bokat hotell i Berlin nu. Vi ska bo på ett 4-stärnigt hotell med alltifrån spa till bowling. Så jävla skönt.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Åh, mycket kul att se fram emot! :)

2010-08-30 @ 22:28:47
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0