Having too much to do.

Vilken jävla dag. Började med att jag försov mig och gjorde mig i ordning på typ 20 min. Kom ialf i tid till textkommunikationen och fan va den kursen är rolig. Än så länge. Efter skolan åkte jag hem för att äta och sen vidare till kiropratorn för min fuckade höft. Dvs, jag åkte till min styvfarsa och hans mottagning. Han knäckte lite och sen var det klart. Efter det åkte jag för att möta syrran och barnen en stund. Vi myste och åt glass i solen. När Bella kom hem från skolan träffades vi för att ta igen lite förlorad tid. Vi snackade i flera timmar. Kom hem, hade ännu mer ont i höftjävel och nu sitter jag här. Dör lite. Så nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och hoppas att skiten går över.

Over and out bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0