Love don't let me go.

Jag hatar det här. Dem gångerna som jag blir sjukt bakis, vilket inte är ofta, så envisas jag alltid med att vakna skittidigt dagen efter. Precis som idag alltså. Fucking shit. I alla fall, helt jävla galen kväll igår. Jag och Sinika hamnade, efter många om och men, på Ego. Där träffade vi ett gäng trevliga killar som mer än gärna bjöd på sprit. Och taxi hem. Så nu sitter jag här, skitbakis efter alla jävla redbullvodka, med ett par jävligt ömma fötter och med en trasig mobil. Fråga inte hur det gick till, det hände och jag är förbannad. Måste ha en ny innan måndag. Ska snacka med pappa om det.

Nu ska jag dricka massor av vatten och försöka bli en människa igen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0