You won't be lonely, no need to worry.

Igår hade Elin sin stora feta 18årsfest. Temat var maskerad och jag kom, ironiskt nog, som nunna. Psalmboken var självklart med. Höll mig borta från spriten så bra jag kunde. Hade ingen lust att göra en "Mira-fylla" igen. Ägnade mig istället åt att prata med nya bekantskaper och skratta med min allra finaste vänner. Det var en fin kväll, trots min äckliga förkylning, som slutade med att jag somnade i en varm famn. Men imorse ville jag dö. Jag hade ingen jävla lust alls att lämna min varma säng. Och inte heller personen som låg och pussade på mig. Men jag var tvungen. Åkte till lokalen och hjälpte tjejerna att städa bort all skit.

Nu ska jag titta på SATC. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0