Can't go any further than this.

Det är tisdag. Har precis haft Religion B. Vi pratar just nu om sekter och jag vet inte vad som är fel på mig, men jag älskar det. Även om jag är livrädd för det så gör det mig så jävla fascinerad. Typ som dom som tror på att världen kommer gå under och att vi kommer bli räddade av ufon. Det är ju helt jävla cp. Fattar inte hur folk kan gå på sån, enligt mig, bullshit. Men intressant är det. Som fan. By the way så har jag sinnesjukt mycket plugg till imorgon. Det suger men jag är glad ändå. Don't ask me why. Ska hem nu, måste äta innan jag dör.

Idag är det förresten årsdag och bara en månad kvar till jul. Fuck va tiden går fort. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0