Skiva, skiva, skiva.


Skivan igår var jävligt nice. Först var vi hos Natta på middag och förkrök. Åkte till Göta Källare och lyckades tappade bort hälften. Men vi träffade ju alla pojkar på plats så vi lyckades överleva ändå. Det var sjukt bra musik, mycket folk man kände igen och skön stämning. Jag, samt alla andra kvinnor, blev utsatt för alla pojkarnas sexistiska och juckande försök till dans.

Henke slog till mig på rumpan så jävla hårt att jag skrek rakt ut. Han är förresten skyldig mig en cider, den jävlen. Och Saffa, han halvtvåldtog en på dansgolvet. Men jag hade faktiskt skitkul. Vi dansade och skrattade till klockan halv tre, då jag tog en taxi med pojkarna. Måste säga att det kändes jävligt mystiskt att gå hem genom natten, halvt full, på en tisdag. Men det gjorde jag. Och idag är jag ledig. Typ. Jag har ialf inga lektioner. Tack för det.

Haha. Jag glömde ju nästan det bästa på hela kvällen. Elof blev utslängd. Från sin egen skiva. Ni kan ju fatta hur bitter han var. Och hur jävla mycket jag garvade. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0