And no one knows why I'm into you.

Middag igår. Det var gott, mysigt och trevligt att träffa alla. Men det blev ingen utgång, vilket var synd. Vi drack öl i någon liten bar efter middagen, och tittade efter det på film med pojkarna. Så vi satsar på att dra ut ikväll istället. Även om jag hakat upp mig på en löjligt liten skitsak. Som egentligen inte betyder någonting. Men jag fungerar så. Jag tänker alltid på det som är dåligt, även om det finns hundra saker som är bra.

Vi ska i varje fall ut ikväll. Och dansa bort allt, som Sinika sa. Alla våra problem. Och vi ska träffa söta pojkar. Som inte fuckar upp våra hjärnor. För på den fronten har vi så det räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0